پرش به محتوای اصلی

بسمه تعالی

مخاطب گرامی

با سلام و احترام

مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بکارگیری کلیه امکانات، آمادگی خود را جهت پذیرش و پیگیری شکایات و گزارشات مردمی پیرامون کلیه بخش‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته وزارت متبوع اعلام می نماید.

به یکی از طرق ذیل می توانید با این مرکز ارتباط برقرار فرمایید:

ارسال گزارش یا شکایت از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات به آدرس:  

- ارسال گزارش یا شکایت مکتوب به نشانی : تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهار راه شهید قدوسی (قصر سابق)، ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طبقه اول، مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات.

- ارسال گزارش یا شکایت از طریق نمابر (فاکس) مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات به شماره88434367

- ارسال گزارش یا شکایت مستقیم به رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات از طریق آدرس ایمیل a.bahreini@ict.gov.ir 

توجه :

درج نام و نام خانوادگی، نشانی و یا شماره تلفن تماس علاوه بر افزایش اعتبار شکوائیه یا گزارش شما، امکان ارتباط و انعکاس نتیجه اقدامات و پیگیری را برای ما فراهم می نماید.

برای پیگیری موضوع مطروحه خود از روش‌های اعلامی، حداقل دو هفته پس از ارسال نامه با شماره تلفن 88117523 تماس حاصل نمایید.

                                                                                                                             علی بحرینی

                                      رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات

 

نشانی: خیابان شریعتی بالاتر از چهار راه شهید قدوسی (قصر سابق)، ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طبقه اول، مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات.

تلفن پاسخگویی به شکايات اپراتورهای ارتباطی(مخابرات، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و...): 195

تلفن پاسخگویی به شکایات کارکنان و حوزه ستادی و اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بخش دولتی، سازمان ها و شرکت های وابسته:

 88117196 -  88117718- 88117523

 تلفن دفتر رییس مرکز: 88117722-88117723