بسمه تعالی

مخاطب گرامی
با سلام و احترام ،  مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بکارگیری کلیه امکانات آمادگی خود را جهت پذیرش و پیگیری شکایات و گزارشات مردمی پیرامون کلیه بخشها، سازمانها و شرکتهای تابعه وزارت متبوع و همچنین دفاتر بخش خصوصی (خـدمات ارتباطی) که با مجوز این وزارت فـعالـیت می کنند، اعلام می نماید.

 
به یکی از طرق ذیل می توانید با این مرکز ارتباط برقرار فرمائید:

  • ارسال گزارش یا شکایت از طریق پرتال مرکز بازرسی به آدرس bazresi.ict.gov.ir.
  • ارسال گزارش یا شکایت مکتوب به نشانی : تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهار راه شهید قدوسی (قصر سابق)، ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طبقه اول، مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایات. 
  • ارسال گزارش یا شکایت از طریق نمابر (فاکس) مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایات با شماره88434367.
  • به منظور ارسال گزارش یا شکایت خود بطور مستقیم به رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایات از طریق آدرس ایمیل sobohi@ict.gov.ir اقدام فرمایید.

توجه :

  • درج نام و نام خانوادگی، نشانی و یا شماره تلفن تماس علاوه بر افزایش اعتبار شکوائیه یا گزارش شما، امکان ارتباط و انعکاس نتیجه اقدامات و پیگیری این مرکز را برای ما فراهم می نماید.
  • برای پیگیری موضوع مطروحه خود به هر یک از طرق مکاتبه ، تماس، و یا ... حداقل دو هفته پس از ارسال نامه با شماره تلفن 88117716 تماس بگیرید.

 

داود سبوحی
رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات


نشانی: خیابان شریعتی بالاتر از چهار راه شهید قدوسی (قصر سابق)، ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طبقه اول، مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات.

تلفن پاسخگویی به شکایات: 88117718-88117523-88117196

 تلفن دفتر رییس مرکز: 88117722-88117723

نمابر: 88434367