پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیر کل جدید دفتر مدیریت عملکرد و کیفیت شرکت پست معرفی شد

مدیر کل جدید دفتر مدیریت عملکرد و کیفیت شرکت پست معرفی شد
در تاریخ سی و یکم خرداد ماه و با حضور مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل، سبوحی رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، احمدزاده مدیرکل دفتر مدیرعامل، بوداغی مشاور عالی مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارشناسان علی اکبر هادوی به عنوان مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و کیفیت معرفی و از زحمات محسن انصافی قدردانی شد.

مهندس مهری در سخنانی با بیان اینکه برآورده شدن انتظارات، تسریع در کار و ساده سازی فرایندها از مهمترین معیارهای رضایت مشتریان است تصریح کرد: شرکت هایی که نمی توانند مشتریان را راضی نگهدارند، در درازمدت از بازار حذف خواهند شد.

وی افزود: برای شناسایی انتظارات مشتریان باید معیارهای خاصی از رضایت شناسایی در نظر گرفته شود که پاسخگویی صحیح و بموقع به مشتریان یکی از مهمترین این  انتظارات است.

مدیر عامل تاکید کرد: دفتر مدیریت عملکرد بواسطه جایگاه مهم و حساسی که در شرکت دارد باید بتواند راهکارها و روش های مناسبی را برای آن اتخاد و نظرات مردم را پایش کند تا مشکلات مشخص و پست به عنوان انتخاب اول مردم باشد. 

رییس هیات مدیره همچنین خواستار هوشمندسازی بیشتر امور به ویژه در حوزه مدیریت عملکرد و کیفیت و سیستمی شدن فعالیت ها و عدم دخالت سلیقه در مباحث شد و گفت: با پیاده سازی برنامه BSC (کارت امتیازی متوازن ) در سال جدید که توسعه نرم افزار آن در دفتر مدیریت عملکرد انجام شده گامی مهم در راستای ارزیابی سیستمی عملکرد بخش های گوناگون شبکه پستی برداشته خواهد شد.

در ادامه سبوحی، رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در پست فعالیت های خوبی در حوزه مدیریت عملکردو کیفیت انجام شده آن را حاصل تلاش تمام همکاران شاغل در این حوزه دانست و افزود: باید از تجربه ها و دیدگاه های کارکنان  استفاده بهینه شود.

سبوحی به فعالیت هایی که در خصوص شفاف سازی و ارتقای سلامت اداری در شرکت پست صورت گرفته اشاره کرد و گفت: روند این امور تا کنون به خوبی پیش رفته و شرکت پست این قابلیت را دارد تا در میان شرکت های تابعه در این حوزه سرآمد باشد .

وی در همین راستا بر ارائه گزارش های دقیق و منظم از شاخص های عمومی و اختصاصی حوزه مدیریت عملکرد و کیفیت تاکید کرد و افزود: قبل از ممیزی شدن سالیانه توسط سازمان مدیریت باید ماهیانه خودرا ممیزی کنید چرا که شرکت پست با توجه به سرو کار داشتن با مردم قطعا زحمت بیشتری را متقبل می شود و می تواند نمونه باشد.

رییس مرکز بازرسی به اهمیت بحث مدیریت عملکرد و کیفیت اشاره کرد و گفت: افرادی که دراین حوزه کار می کنند بی تردید جزو بهترین و با اخلاقترین افراد هستند.

وی با ابراز خرسندی از انتخاب هادوی در این سمت از خدمات و تلاش های انصافی در طی مدت فعالیت در این عرصه قدردانی کرد.

۱۵ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۴۲
روابط عمومی شرکت پست |
تعداد بازدید : ۷۱۷

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید