پرتال اطلاع رسانی مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی bazresi.ict.gov.ir راه اندازی شد.
به
گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،
مهندس داوود سبوحی رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات
وزارت ارتباطات با اعلام این خبر، گفت: به منظور دسترسی سریع و آسان آحاد
مردم به سامانه های مرتبط با پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و کسب نظرات،
اخبار و اطلاعات مردمی،و نیز اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات حوزه بازرسی و
ارزیابی عملکرد توسط همکاران مجموعه این پرتال راه اندازی گشت.
وی با
بیان این که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجموعه ای عظیم با خدماتی
گسترده است که خدمات آن در سراسر جامعه و بین آحاد مردم گسترده شده است،
خاطر نشان کرد: نظارت بر عملکرد مطلوب و صحیح چنین مجموعه عظیمی امری بسیار
مهم است و بدیهی است بدون مشارکت و همکاری همه ذینفعان مقدور نخواهد بود.
سبوحی
افزود: در همین راستا مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات با
همکاری مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و روابط عمومی و اطلاع رسانی
اقدام به راه اندازی پرتال اطلاع رسانی این مرکز به آدرسbazresi.ict.gov.ir
نمود تا بستر مناسب ارتباطی سریع و آسان جهت دسترسی به سامانه های مرتبط
با پاسخگویی و رسیدگی به شکایات فراهم شد.
به گفته وی، علاوه بر آن، این
پرتال، امکان ارتباط دو سویه و دسترسی به متن قوانین کاربردی و همچنین
آخرین اخبار و اطلاعات حوزه بازرسی و ارزیابی عملکرد را برای همکاران فراهم
می کند.
سبوحی در عین حال، از طراحی مجدد پرتال سلامت اداری و مبارزه
با فساد با قالب جدید خبر داد و گفت: این پرتال ها با اطلاعات کاملتر جهت
بهره برداری فعال شده اند و از طریق این پرتال امکان ارسال گزارشات مردمی
به صورت الکترونیکی نیز فراهم شده است.