پرش به محتوای اصلی

اخبار

پرتال اطلاع رسانی مرکز بازرسی راه اندازی شد

پرتال اطلاع رسانی مرکز بازرسی راه اندازی شد
پرتال اطلاع رسانی مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی bazresi.ict.gov.ir راه اندازی شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس داوود سبوحی رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات با اعلام این خبر، گفت: به منظور دسترسی سریع و آسان آحاد مردم به سامانه های مرتبط با پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و کسب نظرات، اخبار و اطلاعات مردمی،و نیز اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات حوزه بازرسی و ارزیابی عملکرد توسط همکاران مجموعه این پرتال راه اندازی گشت.
وی با بیان این که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجموعه ای عظیم با خدماتی گسترده است که خدمات آن در سراسر جامعه و بین آحاد مردم گسترده شده است، خاطر نشان کرد: نظارت بر عملکرد مطلوب و صحیح چنین مجموعه عظیمی امری بسیار مهم است و بدیهی است بدون مشارکت و همکاری همه ذینفعان مقدور نخواهد بود.
سبوحی افزود: در همین راستا مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات با همکاری مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و روابط عمومی و اطلاع رسانی اقدام به راه اندازی پرتال اطلاع رسانی این مرکز به آدرسbazresi.ict.gov.ir نمود تا بستر مناسب ارتباطی سریع و آسان جهت دسترسی به سامانه های مرتبط با پاسخگویی و رسیدگی به شکایات فراهم شد.
به گفته وی، علاوه بر آن، این پرتال، امکان ارتباط دو سویه و دسترسی به متن قوانین کاربردی و همچنین آخرین اخبار و اطلاعات حوزه بازرسی و ارزیابی عملکرد را برای همکاران فراهم می کند.
سبوحی در عین حال، از طراحی مجدد پرتال سلامت اداری و مبارزه با فساد با قالب جدید خبر داد و گفت: این پرتال ها با اطلاعات کاملتر جهت بهره برداری فعال شده اند و از طریق این پرتال امکان ارسال گزارشات مردمی به صورت الکترونیکی نیز فراهم شده است.

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ۱۶:۱۰
تعداد بازدید : ۷۰۲

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید