دهمین جلسه هفتگی کارگروه مدیریت عملکرد مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات در روز 1399/11/11برگزار شد.
آقای
شهریار پورقاسمی، رئیس گروه ارزیابی عملکرد، انتصابات وارزشیابی مدیران مرکز بازرسی،
نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد
که جلسه مذکور طبق برنامه هفتگی بهصورت برخط برگزار شد. به گزارش ایشان، در
ابتدای این جلسه با توجه به ابلاغ آغاز فرایند ارزیابی عملکرد توسط سازمان امور
اداری و استخدامی، نکات لازم در خصوص آماده سازی و بارگذاری گزارشات خودارزیابی بر
اساس شاخصهای اختصاصی و عمومی توسط دستگاههای وابسته، تبیین و به سوالات مطروحه پاسخ
داده شد. سرپرست کارگروه مدیریت عملکرد مرکز اظهار امیدواری کردند که با اهتمام دفاتر
مدیریت عملکرد و همکاری کلیه دستاندرکاران مربوطه، وزارت ارتباطات و فناوری
اطلاعات در دوره جاری نیز مانند سه دوره قبل حائز رتبه و جایگاه برتر در سطح
دستگاههای اجرایی شود.
آقای
پورقاسمی بیان کردند که مطابق برنامه ثابت جلسات، در ادامه این جلسه، گزارش مدیریت
عملکرد شرکت خدمات هوایی پیام ارائه شد. به گزارش ایشان، تلاش دفتر مدیریت عملکرد
این شرکت برای همراستا نمودن شاخصهای ارزشیابی عملکرد کارکنان و مدیران با شاخصهای
ارزیابی عملکرد، از نکات برجسته این ارائه بود. ایشان خاطر نشان کردند که این
دیدگاههای مطلوب و تجربیات موفق پیادهسازی فرایند نوین ارزشیابی عملکرد مانند
آنچه در جلسه قبل کارگروه، توسط پژوهشگاه فضایی، ارائه شد؛ لازم است به سایر دستگاههای
وابسته وزارت نیز تسری یابد. در پایان بر لزوم تسریع در تدوین برنامه آینده دستگاههای وابسته برای ارزیابی عملکرد جامع
و فراتر از شاخص های سازمان امور اداری و استخدامی تأکید و همچنین مقرر شد که
در جلسه آتی، گزارش دفتر مدیریت عملکرد پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه
شود.